Via De La Plata ( De Zilverroute) - Reisverslagen van Gerard en Elly van den Bogaard - WaarBenJij.nu Via De La Plata ( De Zilverroute) - Reisverslagen van Gerard en Elly van den Bogaard - WaarBenJij.nu

Via De La Plata ( De Zilverroute)

Na onze diverse fietstochten Ste.Marie-La-Mer /Lourdes / Rome / Santiago 2009 langs oude wegen / Santiago 2012 Sint Jacobs fietsroute, willen we dit jaar nog een keer naar Santiago De Compostela maar nu via de Zilverroute (Via De La Plata).Deze tocht gaat van Sevilla naar Santiago De Compostela. Onze voorbereidingen zijn al weer in volle gang.

14 Mei 2012

04 Mei 2012

Verin / Xinze de Limia
Gerard en Elly

Beste familie vrienden en kennissen . Fietsen is voor ons iets geweldig. Onze eerste fietstocht was van Passau naar Wenen , tijdens deze tocht kregen wij de smaak te pakken. We besloten het jaar daarop het grootser aan te pakken en we fietsten toen naar zuid Frankrijk naar Ste. Marie La Mer , aan de Middellandse zee . Toen wij daar aankwamen , vonden wij het jammer dat de tocht afgelopen was en de volgende dag zijn we toen daar ook een dagje gaan fietsen. Het jaar daarop fietsten we naar Lourdes en weer een jaar later naar Rome . In het jaar 2009 zijn we naar Santiago De Compostela gefietst , dit was zo bijzonder dat we het in 2011 nog een keer deden. We fietsten wel een andere route zowel in Frankrijk als een gedeelte in Spanje. De eerste keer hebben wij de oude wegen gefietst en de tweede keer gingen we voor de Sint Jacobs route. Onze tocht in 2012 ging weer naar Santiago maar nu vanuit Sevilla via de Zilverroute (Via De La Plata) . Inmiddels zijn we in 2013 aanbeland ,dit jaar weer eens geen camino maar Praag als einddoel .